Om du tror


Har endast 3 dagar kvar på mitt sommarlov sen börjast det jobba:( Aja men goooa pengar!

Lördags va en mkt trevlig dag:) kom hem från k-stad och ringde slelin:) så bestämde vi oss för att festa:) och ja det gjorde vi hihi tsm med massa underbara vänner  :) Jag och Slelin stod för sången först men sen kom kjoi och tinna också igång:) wiiiiie ni är sååå söta :) <3

Igår va jag hemma och mådde dåligt sen åkte jag till moster sen körde vi till stallet :) Sen på kvällen bjöd hon på pizza mums mums:)

Slelin & Moster tur jag har er <3 Ni tar hand om mig nu när mamma och pappa är borta.. äääääälskar er såååå<3


Idag ska vi ut och motionera:) sen ska det ridas också:)




Jag äääälskar dig bästaste bäste vän<3



 


Kommentarer
Postat av: Slelin

aww så fiont.. Jag älskar dig ocå, mkt mkt mkt.. <3

2007-06-25 @ 17:15:05
URL: http://slelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0