Blandade känslor



Sitter i skolan och har världens tråkigaste lektion. Men men ska snart hem och se ska jag och elin till polska och handla smink:) sen blir det ut och gå ikväll.. myyyyyys
Sen blir det nog idol också hihi

Kjoi mitt hjärta stannade upp när du skrev att du kört av vägen. tänk om det varit värre.. du måste vara rädd om dig hjärtat..

Jag ska inte bry mig om nått längre ska köra min egen stil. för jag är så trött på folk som snackar skit bakom ryggen på en. Som jag sagt innan pratar jag inte om någon som jag inte kan stå för. Känns som man inte kan lita på någon då. Vill bara att alla ska va ärliga och berätta om det är något. För det gör jag från och med nu. Vill inte va med om fler missförstånd. och är det något ni tycker jag gör fel så säg det till mig. antingen kan jag änf´dra på mig eller är det så som jag är och då får ni ta det eller låta mig va..
Vill inte ha en massa ovänner som egentligen inte är lönt att sura för.
Jag värdesätter alla mina vänner. sen finns det ju dom som finns där dag som natt. glad som ledsen. dom betyder ju något alldeles extra. Men tycker inte mindre om andra för det..

nej oj vad jag skriver men skönt att få det ur sig..

Du finns i mina tankar hela tiden. när jag tänker på dig blir de som små fjärilar i magen.. hihi
hoppas denna känslan håller i sig och utvecklas ännu mer :)




Elin du är min ögonsten, elin du har så vackra ben.. hahahaha

Kommentarer
Postat av: Ania

Nej jag tog faktiskt inte åt mig av din blogg.. Var bara tvungen! För jag har verkligen inte snackat skit bakom ryggen om dig! Men jag vet dom som gör det.. (snackar skit bakom ryggar asså) Puss

2007-09-05 @ 16:21:25
URL: http://anias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0