Paramore


Godmorgon
Fattar inte vad jag gör upp nu men den jävla magen gör att jag inte kan sova längre:(
Aja hinner jag ju skriva blogg och allt innan jag ska iväg oc h shoppa med slelin och Emma W :)
Ska handla vinterjacka iaf:P Sen får vi se om jag hittar något annat smått och gott hihi

I torsdags tatuera vi oss:) jag och min underbara slelin! Egentligen skulle det bara va slelin men han gjorde min med:) super duper nöjd är jag:)

Dagens i torsdags:
- och det där jävla n:et

Haha som jag skratta men du va duktig gumman för det va det värsta stället du gjrode din på. Och du klara det..
Själv tyckte jag inte min gjorde så värst ont eller jo på vissa ställen.. haha men ja

Igår va ag på Christian den fjärdes resurang och åt buffè med släkten:) mums och där va en mkt snygg kille som jobba men:P Sen va vi hos kusinerna en sväng.

Idag vet jag inte mer än att jag ska shoppa sen får vi se vart resten av dagen bär av..

SLELIN VAKNA :)<3






Änabanäna min egna lilla solstråle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0