Snälla stanna ett tag

Iallafall tills natt blir dag
Bara en liten stund
vi behöver inte sova en endaste blund.

Helgen har jag spnderat med Elin:)<3 sååå mysigt vi har haft det.
Fredags va vi med tinna och ania superdupr kul hade vi satt och drack hos elin dansade och sjöng:) wiiiiiie Ni är mina favorit brudar<3 sen va vi hos olle en runda men ingen va speciellt taggad där så vi stck hem igen och sov:P eller ja jag och elin mådde lite dåligt men men haha

Lördagen började med att en viss störig person väckte en då va redan min kära elin i duschen som jag skratta..hahaha sen åt i frokust på dlikateshörnan:P mumsfilibabba. Sen fick vi fixa tll oss och bege oss till svalöv för att beställa tid till tatureingen:) det blir av den 2 otober..lääängtar sen åkte vi vidare till nova och shoppade loss. blev en delfina saker. sen hem käka med mina kära föräldrar på valentino.. jag bara älskar min mamma och pappa. <3
Sen hyrde vi film oc vänta på sötnosarna från sjöbo:) sen va det mys och popcorn som gällde till filmen..
Se upp för dådarna, dårarna stängs :) as roligt

söndagen blev väldigt slapp för vår del.. vi gjorde inte många knop hihi

Elin du är verkligen toppen bäst<3 Vi hör verklgen ihop. <3<3




bästaste vänner<3




Iag är det ångest förallt vi ätit i helgen så idag börjar våra nya liv.. får se hur det går hahaha har iaf redan tränat idag p dansen sen ska vi ut och gå ikväll men innan dess ska jag till frisören:)


bye bye for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0