Varning

Väsen från yttre rymden är på väg och ska föra bort alla som är attraktiva och sexiga..
Jag vill bara säga faräl och ha en trevlig vecka innan jag åker !


Tisdag kväll och här sitter jag i min ensamhet lyssnar på musik och pratar med lite folk.
Idag har jag bestämt mig för nu jävlar ska jag leva ett sundare och bättre liv.
Ska börja på diet och sen blir det både dans och friskis för min del. plus fortsätta med mina och elins underbara promenader tsm. Ja så får det bli det går inte att ändra på nu.
Va fan nu ska jag också bli nöjd med mig själv.
Så alla smalisar se upp för här kommer jag och slelin.
Farväl tjockisligan.. hahah
Nej ni får ta mina ord med en nypa salt:P
Imrogon börjar allvaret eller nej okej ite helt men friskis börjar då:)
sen nästa vecka får jag sätta igång helt:)

My lovelife är något av det jobbigaste just nu jag kan ju aldrg välja eller veta vad jag vill men va fan skit samma orka just nu. vi får se hur dte blir längre fram. Jag måste veta själv innan jag kan berätta för dig juuuuue.

Nej nu ska jag göra något annat.


Slelin du är bara för jävla bäst :)<3


Kommentarer
Postat av: Slelin

Vi är bäst utan protest.. :) Vi har typ bara pratat i telefon 6 ggr idag och ändå har vi hunnits ses med. :D HAha

2007-09-25 @ 21:41:27
URL: http://slelin.blogg.se
Postat av: Analicious

Det där med LOVE är bara skiiit .... Vi får väl leva ensamma resten av livet, iaf jag ... :) Men tur vi har varann iaf <3

2007-09-25 @ 22:47:52
URL: http://Analicious
Postat av: jessica

hehe mm.. sorrii babe :-(
men jag saknar min sötnos haha

2007-09-25 @ 23:25:26
URL: http://jboo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0