Bättre lycka nästa gång


Varit på nova idag med Rapunzel <3 hon handlade som fan men jag hittade inte ett skit och det suger skit. är helt jävla besviken nu när jag kom hem. Helt dåligt med festkläder.
Men får ta en tur dit när slelin kommit hem istället för nu är det nära som tusan. LÄNGTAR<3

usch känner mig helt jävla ensam. Kändes inte alls bra när jag träffade dig idag. kändes inte som det brukar. som det va någon mur mellan oss.
Go away.....

Helgen va en riktig fylle helg. började i fredags i sösdala sen till hässleholm..sjuuuukt jävla roligt hade jag och rätt så packad blev man. sen i lördags va det dags igen för mig och min lilla krågevinge:P på med party kläderna och gav oss av till slim shady. efter ett tag blev det bestämt att vi skulle till ladan så då va det bara att hoppa in i kriss bil och åka till höör:) Hade sjukt kul på ladan vi dansade som aldrig för jag J och E :)

Helgen är planerad men är lite hemligstämplat på den så ja du kan va nyfiken bäst du vill E :P <3

you still he one i run to the one that i belong to. your still the one i want to kiss goodnight..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0