thats what friends are for<3

När ditt inre gråter och ditt liv känns tomt, kärleken sviker och allt gör ont!
Hjärtat plågas av varje slag. När du tror att det aldrig mer ska bli dag.
Natten är mörk, frukta ej. Du vet att jag alltid finns här för att beskydda dig!
Livet är svårt och kan kännas kallt.
Men jag vet att jag ska offra allt,
för att du inte ska gråta tårar av blod,
vet du vad det kallas, Vänskap inte Mod!
 
Jag älskar dig Sanne (L)



Älskade bästaste bäste vän <3
E du får mig verkligen att skratta fast jag helst av allt vill gråta. Längtar som faaaan tills du kommer hem. Vet inte ens om jag orkar vänta.
Ja en äkta sanne och elin dag med massa filmor vi redan kan replikerna till och bara sitter och skrattar åt varandra för vi gör löjliga röster.... schlllalomm baby :P

Tigilitigern ska visa väääääägen


None

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG SAKANR DIG.... Jag vill hem till dig nuuuuuuuu

2008-12-01 @ 00:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0