För någonstans lyser en stjärna

DÄR DET FÖRU VA SVART



som allt kan förändras på bara några minuter. det är sjukt men så är det i denna världen vi lever i.
saknaden efter personer som inte är med oss längre är enorm.
hur kan liv som är så unga bara ta slut när dom knappt börjat leva.


Har haft en helt okej dag på jobb har bara telefonen nu den sista tiden och det är rätt skönt. trillade med min cykel innan idag och det va inte alls kul mitt ben gör sjukt ont.

Nu börjar nedräkningen till semestern bara 11 dagar kvar:) ska börja tvätta och fundera ut vad jag ska packa med mig nu i veckan sen ska jag till kristianstad på fredag träffa brossan och växla pengar.
Och förhoppningsvis hitta en bikini för annars vet jag inte vad jag gör.
Måste ha en ny trivs inte alls i den jag har och min gamla är helt sliten occh typ trillar av mig.

Men vad händer efter min resa ja det är något jag måste fundera ut.

bye bye

Kommentarer
Postat av: AnnaNordström

Hoppas du får du kul :)

Och efter din resa hoppas jag du kommer och hälsar på mig ;)

2009-08-04 @ 15:49:18
URL: http://analicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0