let it snow


jag ser det snöar jag ser det snöar

Fick rädda fiskarna innan hos familjen ingvarson. deras damm hade frysit igen och dom höll på att dö så jag fick hacka mig igenom isen och nu är dom så jävla glada.

Igår va det verkligen mongo.. Jag joanna och elin hade värsta mongoaftonen. haha som vi skrattade. va längesen vi va allihopa:) det va njas<3
Längtar till söndag när det är dags för övernattning med trion:) ska bli så jävla mys
<3<3<3<3<3<3<3<3<3

vad händer denna dag? om en viss person hade svarat så kanske jag kunnat planera min dag men ja vi får väl se vad som händer.




Kommentarer
Postat av: Slelin

Min älskade trio

2009-01-03 @ 15:27:45
URL: http://slelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0