Galet mkt sol nu :)

Man vaknar och är helt glad nu för solen är här och jag hoppas verkligen den har tänkt att stanna. För livet blir genast mkt mer lättsamt när man får solen i ansiktet. Vet inte varför men så är det. Hade bara velat det skulle sluta blåsa så hade allt varit toppen:)

Haha fick ett mkt intressant samtal igår av en vän. Asså folk har dom inget annat att gör än att snacka skit och hur fan kan man bara hitta på massa saker om folk man ej umgås med. sjukt skrattretande och patetiskt. Jag menar ni får snacka hur mkt ni vill om det roar er men blanda inte in mig. Sanningen kommer iaf alltid fram och det gjorde det igår med. haha så sorry bruden det funkade inte denna gången...

Igår hade jag och Fian en fin promenad upp till Joanna stod och snackade i över en halvtimme om en sak som gjorde mig så sjukt fundersam. Har jag verkligen litat på denna personen och nu har jag allt svart på vitt du gjorde det mot mig med. Fan fan fan känner mig så sjukt jävla rutten men en dag väldigt snart ska jag ställa dig mot väggen. Du ska kolla mig in i ögonen och säga hela sanningen för ljuger du igen så vill jag aldrig mer se dig.

Väl uppe hos Joanna kollade greys fan vad det va bra igår jag och joanna nästan grät.  :P

Idag har jag städat varit borta hos elin en runda sen nu sitter jag här hemma och ugglar.

på återseende

Kommentarer
Postat av: jooana

hahaha ja bäver-jäklar ;-) <3

2009-03-21 @ 13:48:05
URL: http://yooa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0