Ännu en regnig dag :(

Godmorgon

jukt tråkigt att det regnar idag. Jag som trivdes så bra när det va fint väder. Men men har iaf en andledning varför man ligger inne hela dagarna haha
Har iaf bestämt mig för att städa på mitt rum så där inte ser ut som fan längre. vek alla mina kläder igår iaf men nu ligger dom och tar upp hela soffan kanske inte rikigt meningen men ja.
Igår så träffade jag rapunzel på kvällen eller ja det blev ju eftermiddagen eftersom hon slutade så tidigt. skulle egentligen ut och gå men det tillät inte vädret :S så vi käkade och kollade tv istället och det va lika mysigt.
Idag ska jag spinna halv 8  sen blir det cykla fort som fan hem så jag kan se greys. haha ska se om där är någon ledsig plats på något pass innan hade varit bättre så jag slipper stressa:) sen blir det spinning imorgon med:) hoppas jag kan komma ut och gå någon dag i helgen också.
själv hemma hela helgen det är både ba och dåligt. hatar att vara själv på kvällarna men ja hittar väl alltid något kul jag kan göra.

Har sån jävla ångest för det i helgen hatar verkligen mig själv för det men ja när man är full gör man dumma saker. inte för att jag ska ha dåligt samvete kanske men ändå.

är så trött på mina drömmar också var betyder dom igentligen. Jag orkar inte leta efter mr X längre för han finns nog inte. och så farligt är det inte att va singel. men härligt att veta att man alltid har någon att komma hem till.
Nej nu får jag sluta deppa det gör ingen nytta ändå.




Holla

Kommentarer
Postat av: AnnaNordström

aldrig ska man leta .. han kommer .. det vet du väl ? :)



vad är det för jobb du ska börja på ?



Är glad för dig skul iaf... att det fixa sig till sist med jobb !



Love you <3

2009-05-06 @ 11:08:17
URL: http://analicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du ska inte leta efter den rätta sanne.. Du är den rätta. :D Ringer sen.. <3

2009-05-06 @ 13:26:04
Postat av: Slelin

Hoppsan glömde skriva att de var jag som skrev.. typiska..

2009-05-06 @ 13:28:08
Postat av: Sanne

Nej jag vet men mina drömmar gör mig helt förvirrad:) <3

2009-05-06 @ 13:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0