Långledig :)

Ritkigt härligt är det att vara lång ledig :) Är så trött i min kropp. Fick dra mig upp ur sängen i morse eller ja vid halv 11 tiden.

Hade iaf en underbar onsdag tsm med Tinna och Joanna:) Började med att jag mötte tinna vid systemet så handlade vi dricka sen hem och drack lite hos tinna först vilade jag i en halvtimme:P Massa skratt och god dricka under kvällens gång :) det måste göras om babes <3 men då får vi ha en utgång också hihi

Igår va det mongotorsdag hos Rapunzel :) <3

Idag har jag inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra än men får se var rapunzel har för ideer när hon kommer hem :)



Förstår inte va som är fel. När man påstår att det ej är så. Kan inte bara ge en massa om man inte får något tillbaka. Hur mkt ska man försöka när man får höra en massa skit ändå. Varför ska det alltid va någons fel? Det finns alltid två sidor i en konflikt eller vad det nu än är.  Jag menar varför kan man inte bara vara ärlig och säga vad som känns fel? Så kanske felet hade gott att lösa. Men istället säger man det vidare och allt blir en enda stor röra som ingen orkar ta itu med. Men när man ska prata om saker som hänt för väldigt många årsen så förstår jag inte var problemet är. Speciellt till andra personer. Är det för att få dom till att inte gilla en längre? jag menar ska man stå i skuld till någon för något man gjort när man va yngre och inte va så klok. alla har gjort sina misstag och lärt sig en hel del efter det. Men om man ändå flera år senare ska få det kassat i ryggen på en varför va det ens lönt att låtsas innan då? Man kan ej göra saker ogjort men man kan försöka göra det bättre längre fram i sitt liv.






Late




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0