bättre och bättre för var dag


Ligger fortfarande i min säng. börjar inte skolan förrän kl ett så kan ligga här ett bra tag till=)
Ska snart ner och göra mig lit frukost

Idag blir det skola sen börja läsa igenom häftet för provet på lördag. träna och sen dansuppvisning på berga =) Min finaste fiffi ska ju dansa hihi

Igår gick det inget vidare på matchen men det kommer fler tåg och det känns som malmö är ett rikigt guldlag i år.

Många tankar i huvudet men utan några svar. Känns som allt är så satans förvirrande.
Men men just nu känns det som att jag inte orkar lägga ner en massa tid längre

på valborg ska jag samla vuxen poäng tsm med tinna =) hihi


Kommentarer
Postat av: blondie

Klart malmö kommer vinna i år :) Ja vi får åka in och kolla nästa gång dom spelar hemma i malmö! :)

2010-04-21 @ 12:18:54
URL: http://natalieschiller.blogg.se/
Postat av: Fiffsi

vad ska du göra på valborg älskling?

2010-04-21 @ 13:50:27
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0