Try to sleep with a broken heart


Ligger i sängen fortfarande börjar inte skolan förrän 13.00 så det är sjukt najs har skrivit om min bokrecention så hoppas den duger nu.

Igår asså fy faaan vilket mördara spinningpass jag va på det va ju helt sjukt. Jag trodde min sista stund va kommen där ett tag men det va bara att bita ihop. Det värsta va att där va så satans varmt inne och att man bara andades in varm luft helt tiden. Ska sitta längst fram nästa gång.
men jag va sjukt nöjd över mig själv när jag va klar =)
sen blev det en tur till tinna och snackade lite och kollade när hon byggde sina naglar.

Valborg med ett stort frågetecken framför.
Vet inte rikigt vad jag vill göra.
Antingen till Tinnas päron och bara ha det mys där eller till stadsparken med fian och idah och kanske träffa lite nytt folk =) det hade ju inte skadat
Aja får se har någon dag till att fundera på de.


Känt att jag varit en bf dom senaste dagarna. Vet varför eller ja kanske finns massor som bara borde komma ut ur min mun men håller det inom mig istället.


Nej nu ska jag återgå till mitt slappande i sängen.

xoxo


Kommentarer
Postat av: Fiffsi

svar: hihi ja ellerhur är han underbar?? =)

2010-04-28 @ 11:31:23
Postat av: Lilja

Du har en super vacker själ <3

Du ska till Stadsparken, det är över 2000 personer som är där varje valborg! Man börjar med att sola hela dan i parken;) sedan restaurang och sedan e de fest heeela kvällen!

Det är blockparty som avslöjas var det är 2 timmar innan det börjar, ingen vet var...

KOM !<3



XXX

2010-04-28 @ 13:09:30
URL: http://invu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0