Jag klara snart allt

känns det som.
Inom sjukvården iaf.
Alla prover har ju gjort att min rädsla för att ta blodprover inte är lika stor och jag blir ej så yr.
Andra obehagliga prover som jag gjort som jag aaaaaaaldrig trodde jag skulle göra har jag också gjort och igår gjorde jag min gastroskopi och jag klarade de med. nog fick jag lugnande och kommer nästan ej ihåg ett skit långre men jag gjorde de iaf.
Hade inget blödande magsår nu och det känns rikigt bra. ska sluta med mina tabletter idag så får vi se hur det går.
Måste köra till elsöv idag igen för jag tappade mina kort igår när jag va lite lost =) som tur va så hittade någon dem och lämnade in de i receptionen.

sen ska jag på praktik möte idag. hoppas verkligen jag får praktiken annars sitter jag i klistret.

Oh va jag längtar till julafton nu...

22 minus ute idag. känns inte rikigt okej

nej nu ska jag äta frukost.

på återseende


Kommentarer
Postat av: Johnalida

I really enjoyed it. You have done a great job.

2011-04-09 @ 14:10:12
URL: http://johnalida.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0