Vilken kylig morgon


Så då har man fått tid till läkaren kl 9.50 idag och det känns jävligt skönt om jag får någon hjöp denna gången. Fick feber igår igen.
FY FAN VAD JAG ÄR LESS PÅ DETTA!!!




igår hade jag ett underbart samtal med min älskade Rapunzel <3 oh vad jag saknar den filuren(L)



Ikväll är det idolfinalen och jag ska ha myskväll med familjen som jag haft nu var dag i två veckor haha men jag älskar de. Blir god mat och sen något gott snacks till kvällen.

Hoppas verkligen på att jag mår bättre på lördag eller iaf söndag så jag kan handla julklappar annars kommer jag få paaaaanik.

Nej jag borde äta lite frukost nu innan  jag ska iväg.


hörs sen

<3


Kommentarer
Postat av: Cassandra Bergeling ♥

jag har sådan riktig rethosta, jättejobbigt ;/

men ska inte klaga. :)

vad har du för dig?

2010-12-10 @ 12:23:35
URL: http://cebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0