första dagen på lovet

måndagmorgon och jag har påsklov =)
Det låter som man är 12 år men men det bjuder jag på.
Hade iaf en jätte mysig igår. började med att jag begav mig till tinna sen kom joanna. sen kom loola och marcus =)
Tinna stack till Johan så vi hängde med L & M på lite äventyr.
Jag och joanna gick hem till henne satt och snacka om allt möjligt.
När jag kom hem tillbringade jag liite tid vid datan och pratade med Lilja som är i London. Inte alls avundsjuk.

Idag blir det lugnt. ska nog träna och bara chilla med joanna =) Imorgon ska jag ta tag i skolan.

Sånna här dagar med grått väder gör att man vaknar på morgonen och vill bara vända sig om i sängen och sova vidare. JAG VILL HA VÅR och SOOOOOL annars blir jag så trött.

Nej nu ska jag se om min älskade rapunzel är vaken =) <3



bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0