sol vind och vatten

är det bästa som jag vet
Men det är på dig jag tänker på i hemlighet :)

Helgen har varit mkt trevligt.
har varit med Slelin heeeeela helgen lång:)
I fredags va jag Slelin och Ania hos målla:) Sen följde jag och slelin men emil till spökhuset. fyyy faaaan vad rädd jag va tack vara elin som skämde slag på mig innan vi kom dit:P fågelskrämman va det västa någonsin.. Jag blev så rädd att hjärtat någ stannade för en stund...
Kändes som va va med i värsta skräckfilmen

I lördags va jag uppe och lämnade bilen Emma sen gick jag hem så mötte Målla mig på vägen så gick vi en runda:) myspys men fyyy vad varmt det va.
På kvällen gick jag hem till målla sen festade vi lite uppe hos fors sen kom slelin och ania:) wiiiie
Sen begav vi oss till Osbyholm på någon rockgrillfest:p haha det va mkt trevligt..

Igår va jag och Slelin med hennes pappa på starnden.. oooh vad det va härligt :):)
Sen va vi ute och åt med emma
Sen körde vi till bjuv.
Skulle egentligen träffat Kjoi men det fanns inte så mkt tid kvar av dagen när vi äntligen va hemma.
Och john blund stod nog redan och kanckade på min dörr
hihi

jag har en överraskning till dig :)<3<3

Kommentarer
Postat av: Slelin

Ohh jag vill veta.. :D
jag älsar dig

2007-08-06 @ 17:07:43
URL: http://slelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0