Tack & Godnatt


Ikväll har jag följt med Sofie och Idah och hälsade på Camilla i malmö trevligt trevligt as söt hund hehe men en aningens damp. 
Helgen har varit lugn och vit. Igår va jag skjukt sugen på att åka till wonk och dansa sist jag va där spelade dom sjukt bra musik hade kunnat dansa hela natten och morgonen.
men känner mig sjukt stolt som tog det vuxna beslutet att utesluta alkoholen.
Blir massa fest i december ändå.

Min kära vän elin ringde mig igår haha trodde jag skulle dö av skratt så bakfull hon va efter hennes personalfest:P Hon som bara skulle bli salongberusad gick inte så bra snutte :)<3

Ska man till Ladan i december eller inte? Beslutsångest

Mina underbara samtal var kväll innan jag ska sova kommer jag inte få på 4 dagar:( Men jag klara mig nog får jag hoppas men är lite tråkigt. Telefonen är ovanligt tyst.

Joanna min underbaring som jag saknar dig och våra mongokvällar. Hade behövt en sådan nu väldigt snart men som tur är har jag pratat med dig på msn rätt mkt på sistone. Det gör mig glad<3


Nu säger jag godnatt och tack för mig




Kommentarer
Postat av: joanna

jag saknar dig med min trogna mongofru :-D faaan kom hit o festa med mig !!!!! du hade älskat det <3

2009-12-07 @ 12:50:54
URL: http://yooa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0