AP

Djurplaneten är ett måste när man är hemma hos Elin Ingvarsson. Det är något sorts begär hon har. Ibland kan man få väldigt märkliga samtal av elin. Typ Sanne vet du hur länge små fåglar lever haha nej det är liksom inget jag brukra fundera på men ja hon är lite speciell men jag tycker om henne ändå :) <3

Verkar som vi snart ska ut och gå. orkar jag vekligen det idag haha ja vi får väl se.. Yoooa<3 ska nog också med hihi

Jag och elin somnade inte förrän ett inatt och vaknade alldeles förtidigt så vi fick vila en stund på soffan innan:P hahah Det är hårt att vara arbetslös . . . .

Imorgon ska jag till min älskade Anna:D ska bli super kul va på tok för längesen jag träffade henne. <3

Kommentarer
Postat av: jooana

nu styr vi upp det här och hoppas alkoholen dödar alla våra baciller ;-) hahaha



älskar dig min snutta <3

2009-01-31 @ 13:06:07
URL: http://yooa.blogg.se/
Postat av: cecilia

jag älskar din blogg !

2009-02-10 @ 21:02:28
URL: http://ciizs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0