Bounce

Idag känns det som jag hunnit med mkt.
Vaknade vid halv 10 gjorde mig en jätte god frukost sen vilade jag mig lite i soffan och kollade top model. efter det va det dags att bege sig till gymmet som nu mera är ett av mina favorit ställe. tränade lite mer än en timme. Svettigt och härligt.
Hem duscha och käkade fisken jag och mamma lagade igår mums mums
fixa till mig sen jobba några timmar
Hem och lagade sjukt god och nyttig mat.
Och nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå så jag kan möta upp Slelos köra till netto och handla hårfärg (dock inte till mig haha får barar färdig färgat nu ett tag:) ) Sen upp till Rapunzel:)<3 miss miss miss <3
Så blir detväl massa prat om hennes resa och sen kolla den rätta för rosing och sen desperata hemmafruar:) MYS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0