Mongosöndag


Då va det dags för mongosöndag igen:) det gillas
Sitter hos joanna och nu är alla samlade:) förutom Tinna man kan ju alltid hoppas att hon kommer..

Fredags va det tjejmiddag hos Emma:) jätte trevligt och kul med lite nytt folk två tjejer som emma och lina va utomlands med i somras va och hälsade på:) trevligt trevligt
God mat och god dricka . . .  Blev en del dricka för min del så jag va ute på turne kändes det som. Åkte ner till hörby och gick till Jonte och där va fler folk:)
Sen drog vi vidare ner till Valvet jag och Tinna kom lite efter så vi gick ner själv och sjöng som fan.
Sen fick jag för mig att gå till Anna för hon fyllde år inte för hon va hos sin mamma men tänkte att hon kanske kunde va där skulle dig och sjunga men kom bara till Jasmin så gick in och hälsade på där. 
Blev en sen kväll eller en tidigmorgon hur man nu än vill se det:P

Igår va det bara slappa och hem till emma en runda och kolla Robbinson.
Tinna kom en runda och pratade sen gick jag in och la mig. sköööönt

Pappa väkte mig i morse vid 11 en jag vill inte gå upp.
Väl uppe åt lite frukost sen blev det middag och nu är jag hos Joanna:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0