regnig dag

Då va det måndag igen. Ligger i soffan ska snart kolla på shrek den tredje och sen får jag uppoch hoppa så jag få klart pappaerna jag ska lämna in till kommunen. sen ska jag träffa tinna innan jag ska träna hämta hem min cykel som jag lämnade kvar hos joannas päron efter vi firat jessica i lördags. En mkt trevlig kväll men lite väl  mkt dricka kan beropå att jag ätit lite dåligt under dagen när jag jobbade. Åkte iaf till Ladan med Emma och grabbsen sen, hade mkt trevligt men ångrar att jag inte åkte hem varför skulle jag följa med dig på efterfest. du är den mest konstigaste person jag träffat. hoppas jag aldrig mer gör sånna korkade beslut som jag gjorde i lördags.
Min lilla Rapunzel somnade hos olle typ dirket när vi kom dit så vi åkte utan henne. saknade henne på ladan men hade rätt så roligt ändå.

fick schemat för maj det passar mig alldeles utmärkt 9 till 13 måndag till fredag och det börjar nästa veckan:D



Kommentarer
Postat av: jooana

ja fy fan vilken jävla fylla. jag som skulle ut & shaka med dig ;-) hahaha

2009-05-04 @ 13:16:48
URL: http://yooa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0