Shinedown

Godmorgon

Då va man uppe med tuppen idag tycker jag:P men iförsig har jjag sovit i 10 timmar nu så kanske inte så konstigt jag inte kunde sova mer.
Ska snart hoppa in i duschen och börja göra mig klar för att vi ska dra till kristianstad:)

igår blev det shopping till tusen för min del. hittade två kjolar, leggings, 2 baslinne, en jeansjacka och två par party skor :)
Min älskade Rapunzel hade inte lika stor tur som jag men hon hittade iaf dom fetaste brillorna och en adidas jacka:)

kommer bild sen på dagens klädsel


senare ikväll väntar joanna och ungarna:) ska bli så skönt med en lugn helg.


Nej nu ska jag hoppa in i duschen:)

Ha en super dag

Kommentarer
Postat av: Slelin

Jag e nyfiken.. Jag villl se dina kläder.. :D Hoppas du får de trevligt idag.. Saknar dig

2009-05-30 @ 11:09:34
URL: http://slelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0