En helg man önskade hade en extra dag


Usch och fyyyy vad jag är trött idag.
Ligger i min säng och bara vägrar gå upp.

har iaf haft en trevlig helg
Va med fian och idah i fredags tog det lugnt och va hos marcus en runda och sa hej till han och oscar.
Sen blev det hemfärd för mig för man skulle ju som sagt upp och skriva prov i svenska på lördagen.
Men när jag kom hem satt Mamma och Gun där uppe och snackade så jag parkerade mig i soffan med dom och pratade lite va helt mysigt =)
Lördagmorgonen ville jag inte skulle finnas men det gjorde den.
Provet gick bra blev klar på en och en halv timme så inte lönt att klaga sen stac jag till fian satt i solen och snackade skit.
Blev hemfärd duscha och göra sig klar sen begav jag mig till Joanna. Vi drog bort till brännbollen men va ej med och spelade. Sen till olle sen loola sen blev det mkt dricka och till sist i bilen till ladan. Hämtade upp tinnisen i höör sen så va vi i full gång=)
Självklart skulle vi på efterfest
hem till hörby kom vi hehe och sällskap av två trevligt personer fick vi också. massor av skratt dagen efter på balkongen


bye for now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0