Livets orättvisor


Som ett slag i magen va känslan jag fick när jag läste en kompis blogg idag. Inte för jag har någon personlig anknytning till de drabbade så gör det ändå så ont i mig.
hur går man vidare efter att ha förlorat den som man håller närmast hjärtat? eller överhuvudtaget funnits i ens liv.
Det finns inga ord som hjälper och tårarna tycks aldrig ta slut.
Mina tankar går till dig idag och jag önskar jag kunnat ge dig något för att ta bort lite av din smärta men det tror jag nog dina nära och kära men kan va skön att veta att det finns många som tänker på dig.

var tvungen att få ur mig detta känner jag.

Hämtade mina skor igår =) oh vad jag älskar dom. men mina fötter är för roliga. för stora för 37 och försmå bak i hälen för 38 men ddet löser jag med en sula :D


Längtar som fan till den 25 och nyår nu =)
Har redan planerat ut hur min outfit ska va dessa dagar. sådana saker har man tid med nu när man är sådär halvdålig fortfarande.

Men fyyyyyy vad jag saknar min klass och alla underbara människor där. alla dessa fina sms och fb inlägg som jag fått. till och med en video av driton och besim. sööötnosar
Vill bara till skolan och krama er alla.

Och sen mina andra vänner. oh oh oh JAG VILL BARA KRAMA ER <3





oh tänkte ladda upp en massa bilder på mina underbara vänner men ni vet nog vem ni är så jag måste bara säga JAG ÄLSKAR ER <3




Kommentarer
Postat av: Madsmai

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2011-01-31 @ 08:01:08
URL: http://madsmai.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0