tänd ett ljus i stämmor


Hade en bra dag på praktiken. När jag kom hem så hämtade Emma mig så stack vi till brandstationen och tvättade hennes bil=) haha sen så gjorde jag att emma fick "var ligger landet" låten på hjärnan. haha
Sen skulle vi vissla tänd ett ljus i stämmor haha shiit vad kul det är

Johanna ringde mig innan och det blir en tur på islandshästarna på lördag. Ska bli jätte mysigt
Sen blir det att fira fian på kvällen=)

Ska kanske med mamma och träna någon sorts dans på friskis imorgon efter jobb aja vi får väl se hur det blir med det hehe

Annars håller jag fast vid att det verkligen borde hända något annorlund och kul snart i mitt liv.

Men jag ska inte va BF för detta nu för det tjänar inget på.

Måste iag skriva vad min handledare sa för någon dag sen när vi skulle gå hem för dagen. Vi stod några stycken och sa hejdå så gick han mot toaletten och sa. jag tar tunnelbanan hem.
hahaha shiit vad jag skrattade och alla anda också


godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0