25/1-11


Gårdagen va underbar. spenderade hela eftermiddagen med min kusin i skogen på islandshästar. Blev två turer och det va helt underbart. Men idag har sanne eleonora tenghamn en aningens ont lite här och där men det gör absolut inget :P

Idag blir det däremot ingen ridning får vänta tills slutet av veckan annars kommer jag ej kunna gå imorgon när jag ska jobba.
Har världens skönaste vecka har bara praktik en dag=)

Idag blir det ut och luncha med någon sen ska jag kolla handbollen antagligen med emma och kanske en lång promenad ikväll också!!


tur jag va inne på csn sidan idag och såg att jag måste skicka in med försäkring för att jag ska få mina pengar haha så nu kommer dem snart woooohoooo
lönen va inte så illa pinkad den heller.

Men vet ej om jag kommer ha råd med en onepiece denna månaden heller=( fast den jag vill ha är ej inne än heller.

Helt sjukt att man snart fyller år. Känns som de precis va jul och hur lätt är det att komma på vad man önskar sig. Aja får ta mig en funderare på de :P

Nu ska jag ta mig en dusch



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0