Den som lever får se


Dagens outfit
eller en av dem iaf;)
För ikväll ska jag på kalas/fest hos min kusin som fyller 20. fun fun
så det blir klänning och lite annat smått och gott.

Igår va jag med fian idah och lina. vi va en sväng i hgb. Kanke ej de soligaste eftersom vi mest körde runder men kul att komma iväg lite iaf.

handbollen igår bra men faaan va synd att de ej vann. men hade riktigt kul när vi titta iaf:D för hampe och hans vänner va också där och höll låda


nej nu ska jag inlandla strumpbyxor och en blomma


seee yaaa


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

2011-07-19 @ 21:12:53
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0