Ordbajsar

Hade ju nästan glömt bort att jag har en blogg. Så nu tänkte jag skriva nägra rader innan jag ska bege mig till jobb där jag tillbringar den mesta delen av mitt liv just nu. men men då är livet på en pinne!!!

Allt är klart med Gotland nu. Jag åker antingen söndag v34 eller måndag v35 är borta 4 kommer hem 2, är borta 4 kommer hem två och är borta 4 sen är det JUUUUL.
Känns ju lite konstigt att de ändå inte är våldsamt många veckor kvar tills jul men aja skit i det nu. Nu ska vi njuta av denna underbara sommar, eller ja vad hände med den egenligen??

I förmiddags va jag på Salongen med Tinna ch Fiffi + lille Mion som jag avsvarade över när hans mamma fixade naglarna. Men tyckte jag skötte mig bra. fick han till och med att somna. Sjöng lite för honom sen slocknade han nästan direkt när han la sig i vagnen:) vilken sötnos<3 Nästa helg är det dags för Mion att döpas och jag har fått äran att framföra en låt. Känns ju spännande, men lite nervöst för min röst är inte som den en gång har varit men ska göra mitt bästa.

Jagr har beställt en ny mobil. Verkar som jag kan hämta den idag hihi spännande.

Jag har en gris till vän som är och lyxar sig i solen nere i dompan i HELA TRE VECKOR!!! Är detta okej egentligen? ooonej inte när inte jag är med ;) Saknar henne en del här hemma nu.

Saknar många av mina vänner. Hinner knappt träffas. därför va jag sjukt glad över att jag träffa fiffi och tinna idag<3


nej nu skriver jag bara massa goja men men ska dra till jobb men först in om preem säga hej till sandra och hämta ett packet :))



Ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Cassandra Bergeling ♥

kikar in och hoppas att allt är bra med dig? :)

2011-10-13 @ 01:19:49
URL: http://cebe
Postat av: Cassandra Bergeling ♥

kikar in och hoppas att allt är bra med dig? :)

2011-10-13 @ 01:19:53
URL: http://cebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0