2012

Det va många månader sen jag skrev i min blogg men sist jag skulle blogga så hade jag ingen data på nära h¨åll och de funkar ej från telefonen:(

Massor som hänt i mitt liv känns det som. Mycker som har förändrats i mitt liv både på gott och ont men jag känner att det kommer komma något bra ur de mesta till slut ändå.

Gotland gjorde mig gott och de människorna jag träffa där har gjort att man förstått vad man har och hur man kan göra sitt liv bättre.

Mycket har försvunnit ur mitt liv detta året men har fått en del nytt också och till och med fått tillbaka lite som varit borta ett tag.
Men man ska ej va långsint men man ska inte ta vilken skit som helst heller.

Trött på allt skitsnack och alla tonårsfasoner. herregud jag blir snart 24 år gammal. Kan man inte vara ärlig då så växer man aldrig upp. Sen är jag ej guds bästa barn har också varit i den sörjan men jag är less på det. less på vänner som hugger en i ryggen. Så ska du ej köra med raka rör så hejdå. Kan va jobbigt i vissa lägen men är ännu värre att ha massa skitsnack.

Så detta året ska bestå av massa roligheter med folk som gör mig gott.

Värsta är att just nu står jag med en fot i skåne och en på gotland. vet inte riktigt var jag vill va just nu. och de gör att alla mina känslor är så fucked up. kan ej bestämma mig om något. vågar ej känna.
Skolan börjar snart och jag känner inte alls för de. Men HALLÅ det är ju bara helt fel. jag älskar ju skolan och mina vänner där. men jag vill bara stänga in mig just nu.

På lördag åker min underbara vän Sofie iväg i en HEL månad. Jag unnar verkligen henne de men det har varit hon och jag nu och vi delar allt. Verkligen den jag lättar mitt hjärta för fullt ut. Så det känns mest skit.


skit vad jag ordbajsar bara.

det är det bästa med sin blogg att man bara kan skriva av sig om allt man känner.



Nej nu ska jag kanske göra något med detta året. Eller man ska skjuta upp det en dag till ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0