Taste me, drink my soul


Drömmer så konstigt nuförtiden. Folk som jag aldrig umgåtts med eller umgicks med för mååånga årsen är med i mina drömmar. undra va det betyder!!
Ska nog skaffa mig en drömtydarbok.

Igår hade jag iaf en mysig eftermiddag/kväll men Vickan. Kändes verkligen som de behövdes. Hjälpte henne att hitta sin lägenhet efter alla dessa fester hon haft. fy fan va folk kan sviiiina. men efter många timmars städande va den hur fin som helst.
Så då blev det film och mys :)
Stormen Emil slog till igår och våldförde  sig på min cykel. INTE OKEJ!! Det värsta är att när jag vaknar idag är han fortfarande kvar. aaaaaaaah

Har funderat en massa på det här med de som kallar sig ens vän.
Jag förstår ej vad vissa tror en vän är.
Snacka skit bakom ryggen, inte bry sig om någon är dålig. Jag fattar inte!
Ta vara på era vänner.
Det är verkligen de bästa man kan ha.
Vänd inte kappan efter vinden. Se istället på vem som alltid finns där när du behöver de. Kanske inte umgås var dag eller inte ens var vecka men de som alltid ställer upp så gåt de går.
Du vinner inget på att skita i dem för du tycker de andra är lite häftigare.
Du står som förlorare när du verkligen behöver någon!!!

Alla borde tänka på de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0